Fifteen.

by

Assalamualaikum.

Dah lama rasanya aku tak bernukil meluahkan kata dalam blog putih bersih ni. Hahaha. Maafkan aku. Writer's block. Taktahu nak menulis apa. Sebab sekarang ni, dalam diri sudah ditanam kuat dalam hati, kalau nak ber'blogging' atau nak tulis apa apa untuk bacaan umum, biar yang bermanfaat. Biar yang berfaedah. Biar yang dapat memberi dan menjadi peringatan. Biar yang dapat menambah pahala kepada sekalian ummah dan diri sendiri. Insya Allah. Semoga dipermudahkan.

Okay so hari ni... nak cakap pasal apa?
Aurat boleh?
Hahaha. Okay so Bismillahirahmanirahim.

First of all, aku bukanlah seorang yang tinggi ilmu agamanya. Tidak. Hakikatnya, aku seorang hamba yang masih merangka-rangkak mencari ilmu buat bekalan di dada. Tapi diharapkan dengan walau sedikit ilmu yang aku peroleh ini semoga bermanfaat buat sekalian yang membaca.

Aurat.
Apa itu aurat?